Акційна статистика Станом на в Базі 223 акції від 579 фірм, підприємців, гуртівень, магазинів, банків тощо.
Розміщуйте свої прайси, акції та унікальні товари(послуги) БЕЗКОШТОВНО!
Нові акції Всі акції


Украинская Баннерная Сеть

Розсилка новин



Украинская Баннерная Сеть

Украинская Баннерная Сеть

Про "Велокравчучку" пишуть в пресі

Фотофакт. Без “велокравчучки” не проживеш

Вантажний велосипед Україна, Донецк, Днепропетровск, Харьков, Одесса,  Заорожье, Полтава грузовой велосипедВантажний універсальний велосипед із ручного візка з чудернацькою назвою “велокравчучка” сконструював винахідник Віталій Мосейчук. Переднє колесо цього транспортного засобу легко замінити на ручний вантажний візок. Тож використовувати “велокравчучку” можна і як торбу на колесах, і як звичайний велосипед. Такий диво-ровер може перевозити 100-кілограмові вантажі й велосипедиста.
Винахідник готовий змайструвати для усіх охочих такий транспортний засіб. Обійдеться він у тисячу гривень, проте пан Мосейчук запевняє, що окупиться “велокравчучка” за 2—3 місяці.

Газета „Експрес” № 82 (5859) 28 липня — 4 серпня 2011 року

 

Інтерв’ю Віталія Мосейчука з Богданною Мартиник, кореспондентом газети "Експрес"

Зі звичайного велосипеду та річного візка - велокравчучка

- Пане Віталію, чи довго ви конструювали велокравчучку? Що Вам для цього знадобилося?

Часто господарям слід привести вантажі вагою до 100 кг на відстань до 5-10 км. Зазвичай у нас для цього використовують автомобілі, але це зараз не модно і не екологічно, крім того далеко не у всіх вони є. Але в країнах Азії для цього вже століття використовують велорикші, а міста Європи, наприклад, Женева чи Дублін, мають міські програми із запровадження вантажних велосипедів замість комерційних автомобілів. Це зручний транспорт для кур'єрських служб, доставки піци, суші та інших невеликих товарів, велопошти, виїзної торгівлі, для поїздок на дачу чи базар (ринок), в супермаркет, гуртівню тощо в радіусі 10-15 км.

Ідея велокравчучки прийшла моментально при потребі перевезти мішок борошна і коли я пробив переднє колесо велосипеда, а замінити його не мав чим, бо камеру треба було клеїти. І ось на очі потрапив вантажний ручний візок, який візуально пасував замість переднього колеса. Звісно візок не був прилаштований для цього, але перший метр для цікавості я на ньому проїхав в перший же день. А потім було важче – адже слід було створити міцну універсальну конструкцію, перевірити її. На це вже пішло близько двох місяців. Проблем було чимало, починаючи від того, що, виявляється, в Україні не виробляють малих коліс, які не проколюються, для візків, навіть спеціальні міцні болти з дрібним кроком різьби для машинобудування доводитися чомусь закуповувати в Німеччині чи Китаї. Це ненормально. А потім знайшов фірму, яка має досвід в зварюванні вантажних візків, яка за моїми ескізами зробила прототип розробки. Провів процедуру патентування розробки і дав розробці офіційну назву “Універсальний вантажний велосипед Мосейчука”, щоправда слово “Велокравчучка” експерт Укрпатенту попросили забрати, мовляв воно ображає першого Президента України (звідки вони про це знають?). А зараз вже є можливість випускати цей дивний транспорт під замовлення чи серійно.

- Чи були охочі придбати такий вид транспорту? А Ви часто використовуєте велокравчучку? Що нею перевозите?

Коли я викочую її з під’їзду (здатність розбиратися дозволяє зберігати вантажний велосипед прямо в квартирі чи на балконі), то зацікавлених не бракує. Особливо увагу звертають підлітки, пенсіонери та автомобілісти в корках та на перехрестях, бо в корках я практично не стою завдяки малій ширині вантажного велосипеду. Бувають кумедні випадки: питають про морозиво, яке ніби є попереду замість вантажу, постійно питають про завод-виробник і дивуються, що це не заводська розробка, але дуже гарно виглядає, постійно чую навколо себе: “Дивись, яке їде!”, веселощів не бракує, посмішку бачу в свій бік постійно, а також слова “І мені таке треба”. Охочі придбати потрохи знаходяться, але оскільки пристрій є новим, то спочатку слід людям звикнути до нього, дати проїхатися.

Крім того менталітет у нас поки дивний, неєвропейський щодо велосипедів взагалі: в Львові немає жодної велосипедної доріжки, хоч заявляємо про європейське місто. В той час коли у Відні є 100 кілометрів вілодоріжок, в Берлині - 130 км,  у Варшаві – 270 км, в Парижі – 400 км, в російському Петербурзі, який називають велосипедною столицею Росії, довжина велодоріжек в 2010 році досягла 26 км. Тому у мене є ідея пропонувати свою розробку і в Західній Європі.

Сам користуюся вантажним велосипедом зараз 1-2 рази на тиждень, а на цьому ж звичайному велосипеді без вантажного візка їжу щодня. Моя розробка тим і цікава, що дозволяє зі звичайного велосипеду за 5-10 хвилин зробити вантажний з ручного вантажного візка і навпаки. Перевожу плити ДСП, інформаційні стенди, комплектуючі, замовлення тощо і одночасно користуюся як велотренажером.

Не секрет, що велосипед замінює спорт, а вантажний велосипед моєї конструкції тим паче: він тренує не лише ноги, але і руки, оскільки вантаж знаходиться попереду, дихальну та серцево-судинну систему. Річ в тім, що для перевезення вантажу велосипедом слід вдвічі збільшувати зусилля, аніж на звичайному велосипеді.

- Скільки винаходів Ви вже запатентували? Чи працюєте на чимось новим?

Винаходити я почав з дитинства, перш за все завдяки мамі, яка дозволяла мені різні експерименти проводити, відповідати за їхній результат як дорослому, і стимулювала моє навчання, зокрема в хімії, фізиці та математиці. Перші свої розробки почав оприлюднювати з 9-го класу школи в “Юному техніку” (був такий журнал в СРСР), під час навчання у новосибірський фізматшколі в Академмістечку був запрошений на з’їзд юних винахідників СРСР, в Україні зараз маю два діючих патенти, декілька патентних заявок, десятки ноу-хау.

Зараз працюю над енергетичною незалежністю України: це новітній, доступний кожному простий вітрогенератор та гідрогенератор, енергоефективні будівельні стінові блоки, і звісно, альтернативний транспорт. Мрію сконструювати масовий електромобіль, але який би мав можливість рухатися і від м’язів водія і від електрики, такий собі велоелектромобіль. Для міст це була би просто знахідка, і для здоров’я та кишені було би дуже корисно, бо не доводилося би витрачатися на ліки та бензин. До речі, по собі помітив, якщо їздити велосипедом і взимку, то не захворієш на грип. Щоправда не кожний може зробити на звичайному велосипеді, але мій вантажний велосипед, завдяки трьом колесам, має себе непогано показати цієї зими.

Віталій МОСЕЙЧУК
20.07.2011

 

[Головна сторінка] [Новини] [Вeлопричіп] [Вeлоновини] [Статті] [Відeогалeрeя] [Фотогалeрeя] [FAQ] [Гарантія, сeрвіс] [База прайсів] [База акцій] [Контакт] [Кутки споживача] [Перекидні системи демонстраційні] [Дошка оголошень]

ua
ru

Українська

Русский

Користувальницький пошук

Підтримка проекту:

U634971969297
Z404288205014
E208021446192


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя

>