Акційна статистика Станом на в Базі 223 акції від 579 фірм, підприємців, гуртівень, магазинів, банків тощо.
Розміщуйте свої прайси, акції та унікальні товари(послуги) БЕЗКОШТОВНО!
Нові акції Всі акції


Украинская Баннерная Сеть

Розсилка новин



Украинская Баннерная Сеть

Украинская Баннерная Сеть

Історія створення “Велокравчучки”

Історія створення “Велокравчучки”

Мені доводиться доставляти на відстань до 10-15 км вантажі вагою до 100 кг,  часто вагою 10-30 кг довжиною до 1 метра. В руках їх далеко не понесеш, громадським транспортом теж не скористаєшся: він або переповнений, або нерегулярно їздить, або не їде туди, куди треба, ну і не безкоштовний він.

Спробував знайти персональний вантажний транспорт в продажу: вантажні велосипеди, вантажні скутери чи моторолери (звичайний автомобіль з ДВС відкидаю принципово: нерентабельно для перевезення малих вантажів, дуже дорого утримувати і я не бажаю платити за імпортний бензин, засмічувати повітря викидами та сприяти нафтовій олігархії світу. Таксі також недешево – лише за 30-40 поїздок містом можна купити непоганий велосипед! Тобто велосипед може окупитися вже за 2 місці користування таксі (якщо користатися ним щоденно в робочі дні)! А електромобілів в продажу у нас немає, але і вони непрямо суттєво забруднюють природу).

Асортимент цих виробів в Україні виявився дуже мізерним. Серед вантажних скутерів можна придбати (теоретично) бувші в користуванні трьохколісні  скутери типа Honda Cabina, Honda Guru тощо. Їхні недоліки: складність перевезення вантажу розміром понад 50 см, необхідність прав водія, реєстрації скутера в ДАІ, складності з можливим ремонтом та забезпеченням запасними частинами, необхідність в заправці недешевим бензином та оливою. З вантажних моторолерів coco-taxiзнайшов лише китайські Foton, який дуже схожий на радянський “Муравей”. Недоліки у нього такі самі, як у вантажного скутера. А ось аналогів індійських тук-туків в Україні чомусь немає, а досить привабливі апарати, тим більше вони мають дах на д головою і великий об’єм для перевезення вантажу чи двох-трьох пасажирів. Немає у нас і коко-таксі (на фото) з Куби на базі моторолерів (місцевий варіант азіатського туку-туку веселого жовтого кольору). Названі так через свою форму, що нагадує кокос. За раз такий агрегат може перевезти до трьох пасажирів.

А серед вантажних велосипедів була така ситуація. Є трьохколісні вантажні велосипеди з кузовом позаду. Як на мене, досить привабливий варіант, а також є велорикші, з переднім розміщенням кузову. Теж привабливо. Їхніми недоліками є те, що для їхнього зберігання треба мати широке приміщення, для їхнього проїзду  слід мати ширину проїзду понад 1 метр, завжди не них їздити не дуже зручно, особливо без вантажу - це пуста трата сил. Також велорикші та інші вантажні велосипеди, як правило, не мають передач, а звичайний гірський чи міський велосипед - має.

Тому я вирішив “винайти велосипед”, точніше універсальний вантажний велосипед, який би міг бути і вантажним і звичайний ровером. Як зробити вантажний велосипед своїми руками, який він, саморобний вантажний велосипед? Основою цього винаходу став інший український винахід – ручний вантажний візок типу “велокравчучка”. 8 листопада 2010 року я вирішив приєднати його спеціальним способом замість переднього колеса звичайного велосипеду. Реальну модель (прототип) цієї ідеї можна подивитися на цьому фото.
Велокравчучка - перша модель
Модель універсалього вантажного велосипеду. 08.10.2010 р. м. Тернопіль

Потім були місяці розробки справжнього вантажного візка, пошук коліс, які не проколюються, розробки кріплення візка до велосипеду. Як виявилося, через нахил вилки назад, велосипед може перевернутися у разі різкого повороту, тому для велорикш варто використовувати велосипеди без нахилу вилки, а таких серед дорослих велосипедів майже немає. Тому слід опустити передню частину донизу, щоб зменшити нахил вилки до площини землі, а також застосувати гнучке кріплення.

Перше випробування універсального вантажного велосипеду “Велокравчучка” відбулося вночі, 11 червня 2011 року в 1.00 (вночі, бо не хотілося, щоб бачили мою невдачу чи задавали зайві запитання). Цікаво, що збірку вантажного велосипеду я проводив прямо в спальні, а потім просто викотив конструкцію на вулицю, благо живу у Львові на першому поверсі. Але перше випробування вдалося, накатався з метрів 500 під дощем, особливо слідкував за поворотами. Визнаю, що повертати на моєму велосипеді вдвічі важче, аніж на звичайному, радіус повороту вдвічі більше, є загроза падіння, якщо перевищити швидкість. Але якщо не поспішати, можна гарно повернути. Також було визначено, що слід полегшити вантажний візок, оскільки велосипед стало важко піднімати без вантажу.

Цікаво, що всі нічні перехожі дивилися на цей дивний транспортний засіб з цікавістю, деякі сміялися, хтось підходив і тримався за кермо чи натискав на ручні гальма і питав: “А що це таке”?. Так я зрозумів, що цей транспортний засіб буде мати свого споживача, принаймні байдужим він мало кого залишить. І їм навіть можна тішити народ...

22 червня 2011 року відбувся перший заїзд прототипу велокравчучки з вантажем в 40 кг. Було зроблено два рейси за плитами ДСП. Загальний пробіг - 26 км. Результат краще, аніж очікувалося. Цікаво, що навантаженим велосипедом керувати легше, у ненавантаженого слід керувати двома руками, оскільки на нерівностях передня вісь трохи “гуляє”. Також виявилося, що слід бути досить сильним, щоб рухатися із великими вантажами або поступово нарощувати свої сили на менших вантажах або періодично відпочивати. Тобто через місяць-два використання такого велотренажеру, я почуватиму себе досить сильною людиною А зацікавленості оточуючих не було меж - питання: “Який завод таке виробляє?”, “Що це таке?” та висловлювання “Це круто!” супроводжували мене весь час випробувань.

Купити вантажний візок для виготовлення вантажного велосипеда своїми руками зі свого велосипеда можна тут.
Вантажний велосипед Мосейчука. Грузовой велосипед Мосейчука Украина  Киев, Львов
Вантажний велосипед Мосейчука. Грузовой велосипед Мосейчука Украина  Киев, ЛьвовВантажний велосипед. Грузовой велосипед черчеж своими руками самостоятельноВелокравчучка на складі ДСП. 22.06.2011 р. м. Львів
Грузовой велосипед Мосейчука Украина  Киев, Львов. Вантажний велосипед Мосейчука Київ Львів.
Велорикша Украина. Грузовой велосипед своими руками. Вантажний велосипед своїми руками

Вантажний велосипед на відпочинку на вулиці Стрийський у Львові навпроти соціальної реклами сала! 22.06.2011 р. м. Львів

Віталій МОСЕЙЧУК
12.06.2011

[Головна сторінка] [Новини] [Вeлопричіп] [Вeлоновини] [Статті] [Відeогалeрeя] [Фотогалeрeя] [FAQ] [Гарантія, сeрвіс] [База прайсів] [База акцій] [Контакт] [Кутки споживача] [Перекидні системи демонстраційні] [Дошка оголошень]

ua
ru

Українська

Русский

Користувальницький пошук

Підтримка проекту:

U634971969297
Z404288205014
E208021446192


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя

>